.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته پرکار مازندرانی ها در ورزش

ورزش مازندران همیشه پرکار است.این را از تعداد حضور ورزشکاران استان در رقابت های مختلف به راحتی می توان پی برد.اما ورزش استان هفته گذشته پرکارترین هفته در طول سال 1392 را پشت سر گذاشته است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی میزبانی رقابت های قهرمانی شطرنج آسیا در مجتمع رفاهی نفت محمودآباد با حضور مدعیان برتر از 16 کشور آسیایی و شرکت قهرمانان جهان و آسیا همه و همه باعث شده که پذیرش میزبانی این رویداد مهم قاره کهن روزهای پرکاری را برای اهالی ورزش مازندران رقم زند.
همچنین درخشش کیوان قنبرزاده ملی پوش بابلی پرش ارتفاع در رقابت های جام کازانف قزاقستان و ثبت پرشی به ارتفاع 2 متر  20 سانتی متر و کسب مدال برنز در این رویداد مهم ورزشی باعث شادی اهالی ورزش استان شد.
میزبانی رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جوانان کشور با حضور 21 استان کشور در رامسر یکی دیگر از رویدادهای ورزشی مهم در استان مازندران بود.
اعزام تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران به قهرمانی آسیا و حضور 50 درصدی تکواندو کاران نوجوان مازندرانی در این تیم و حضور مسئولین ورزش مازندران در اردوی تیم ملی و تجلیل از این آینده سازان نیز از خبرهای مهم ورزشی هفته گذشته ورزش مازندران بود.
اما شیرین ترین اتفاق ورزش مازندران در هفته گذشته در انتخابی تیم ملی کشتی رقم خورد آنجایی که دلاورمردان کشتی مازندران توانستند با درخشش خیره کننده خود در کشتی آزاد در سه وزن صاحب دوبنده تیم ملی شوند.ضمن اینکه بسیاری دیگر از کشتی گیران مازنی صاحب مقام های در خور توجه شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.